سئو پزشکی (YMYL) چالشها و راهکارهای تایید شده گوگل!
YMYL چیست و تاثیر آن بر سئو سایت مطابق با آخرین آپدیت
یکی از گام های اضافی که سازمان های بهداشت و درمان باید برای کمک به دیده شدن محتوایشان بردارند این است که پزشکانشان محتوای شما را بررسی کنند. ایده این است که به تدریج، در طول زمان، شما در حال ایجاد یک حضور آنلاین هستید که از رقبای شما پیشی می گیرد. هرچه بیشتر به صورت آنلاین ظاهر شوید، بیماران بالقوه با تخصص شما آشناتر می شوند و باعث می شود که راحت تر با شما تماس بگیرند و یک قرار ملاقات تعیین کنند. نیازی به صرف هزینه برای تغییر یک بیلبورد یا بازنگری یک آگهی چاپی نیست – میتوانید تغییرات مؤثری را در زمان واقعی مطابق با آنچه برای رساندن پیام خود به مشتریان انجام میدهد، ایجاد کنید. امروزه 80 درصد از مشتریانی که از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند قبل از تصمیمگیری برای خرید، برای کسب اطلاعات بیشتر به گوشیهای خود مراجعه میکنند و انتخاب یک مرکز پزشکی نیز تفاوتی ندارد.
محتوای بصری می تواند ابزار قدرتمندی باشد و تصاویر بصری کارکنان، دفتر و تجهیزات شما برخی از مفیدترین سبک های محتوایی هستند که می توانید به اشتراک بگذارید. چنانچه پس از زمان تعیین شده به نتیجه ادعا شده دست پیدا نکنیم، تمام هزینهها عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است، یک محتوا جامع درباره SQEG در شتاب دیام ارائه شده که میتوانید آن را مطالعه کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. اگر دوست دارید در زمینه آموزش ، افزونه ، قالب وردپرس و ووکامرس ، آموزش سئو و… مقالات آموزشی خود را در نوین وردپرس منتشر کنید میتوانید به عنوان نویسنده در نوین وردپرس فعالیت کنید. باید به رهنمودهایی که در سایت های YMYL هدف گذاری شدند توجه کافی داشته باشید.
بهینهسازی این صفحات با توجه به الگوریتم E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) میتواند به افزایش اعتماد کاربران نسبت به سایت شما کمک کند. این اعتماد نه تنها باعث بازگشت کاربران میشود، بلکه احتمال اشتراکگذاری محتوا را بیشتر کرده و بازدید از سایت شما را نیز افزایش میدهد. بهعنوان مثال اگر افراد در تصمیمگیریهای مهم از توصیههای شما استفاده میکنند یا محصولی میفروشید، پس نیاز دارید تا شاخصهای کیفیت صفحه را بدانید و تمرکز خود را روی EAT بگذارید. سیگنالهایی که گوگل برای تعیین EAT استفاده میکند، میتواند برای برند، سایت، کسبوکار و همچنین برای نویسندگان اعمال میشود. سند راهنمای ارزیابهای گوگل (QRG) میگوید اگر نویسنده محتوای اصلی فاقد تخصص موضوع محتوا باشد، آن صفحه بهعنوان کیفیت پایین رتبهبندی میشود. همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، YMYL مخفف «Your Money Your Life» است.
بنابراین، تمرکز بر ایجاد محتوایی که به طور واقعی مفید و قابل اعتماد است، بسیار مهم است. با توجه به تخصصی بودن سئو وب سایت پزشکی تیم ما پس از بررسی و نیازسنجی دقیق، هزینهی سئو را اعلام میکند. توی این شرایط، بیمار خیلی سوالا براش پیش میاد که هی از این شاخه به اون شاخه میپره! توی این شرایط، پزشک هم سعی میکنه کاملترین اطلاعات رو در جواب بیمار بهش بده. این طوری میتونید هر سوالی که کاربر براش پیش اومد، کاربر رو مستقیم به محتوایی که جوابش رو بهش میده، منتقل کنید. این طوری میتونید سئوی وب سایت های پزشکی رو کامل و اصولی انجام بدید.
این اقدامات به بهبود تجربه کاربری و افزایش رضایت کاربران کمک میکند. در نهایت به دلایل اهمیت بهینهسازی صفحات YMYL و روشهای مختلف انجام این کار نیز اشاره کردیم. از جمله این دلایل میتوان به افزایش اعتماد کاربران، بهبود رتبهبندی در موتورهای جستجو، جلوگیری از پیامدهای قانونی و افزایش اعتبار برند اشاره کرد. در صورت ارائه اطلاعات نادرست یا گمراهکننده در صفحات YMYL، ممکن است سایت شما با مشکلات قانونی و مالی مواجه شود. به عنوان مثال، اطلاعات نادرست پزشکی یا حقوقی میتواند منجر به شکایتهای قانونی از سوی کاربران شود.
YMYL چیست و چرا برای گوگل اهمیت دارد؟YMYL مخفف عبارت “Your Money or Your Life” به معنای “پول یا زندگی شما” است. این الگوریتم صفحاتی را که میتوانند تأثیر مستقیم و مهمی بر سلامت، امنیت، یا ثبات مالی کاربران داشته باشند، تحت نظارت قرار میدهد. گوگل با این رویکرد تلاش میکند تا محتوای معتبر و قابل اعتماد را به کاربران ارائه کند. گوگل در سالهای اخیر تلاش زیادی کرده است تا محتوای نادرست و مضر را از نتایج جستجو حذف کند. این تلاشها به تولد الگوریتم YMYL و استفاده همزمان از اصول E.A.T (Expertise, Authority, Trustworthiness) منجر شده است. هدف اصلی این الگوریتم، اطمینان از ارائه اطلاعات قابل اعتماد در موضوعات حساس مانند پزشکی، مالی، و حقوقی است.
گوگل استاندارد بسیار بالاتری را در صفحات وب پزشکی نسبت به سایر صنایع قرار می دهد. برای صنعت پزشکی، شما میخواهید محتوای شما به بهتر یا آسانتر شدن زندگی مخاطبان شما کمک کند. دنیای پزشکی امروز رقابتی است و مهم است که وب سایت شما از بقیه متمایز باشد. من دوست دارم ثروتمند باشم پس هر روز مطالب جدید یاد میگیرم تا ذهن ثروتمندی داشته باشم. وقتی نوشتن رو شروع کردم فهمیدم این همون مسیر مورد علاقه منه که هیچوقت در موردش فکر نکرده بودم.
۷۱ ٪ وبسایتهای تراز اول، خدمات ماهیانه و دائمی سئو دریافت میکنند. این یعنی به اهمیت سئو پی بردهاند و میدانند غفلت از سئو، به معنای جا ماندن از رقابت است.صفحات برتر نتایج گوگل، به خودی خود عمر مستمر و پایدار ندارند. ترافیک در گوگل شدید است و عنوانها و رتبهها مدام درحال جابهجایی است. اگر محتوایی که گوگل آن را حساس میداند در یک صفحهای غیر موثق، مغرضانه یا تحریفشده ارائه شود، موتور جستجوی گوگل این صفحه را جعلی تشخیص داده و اقدامات تنبیهی مناسب را اعمال خواهد کرد. همچنین لازم است تا از سازگاری بین بخشهای مختلف وبسایت اطمینان حاصل کنید، تا سایت به لحاظ گوگل معتبرتر شناخته شود.
بیشتر جستجوهای محلی که انجام میشن، معمولا روی نقشه توی یه لوکیشن خاصی هستن. اگه My Business profile رو بهینهسازی کنید، میتونید یه تعداد خیلی زیادی از این درخواستهای موتور جستجو رو به سایت خودتون جذب کنید. اصطلاح YMYL از دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستوجوی گوگل نشئت گرفته است. ارزیابان کیفیت گوگل، گروهی متخصص هستند که نتایج جستوجو را براساس دستورالعملهای خاص ارزیابی میکنند. این ارزیابان با استفاده از دستورالعملهای دقیق، کیفیت صفحات وب را براساس معیارهایی مانند دقت، جامعیت و اعتبارسنجی میسنجند.
اطمینان حاصل کنید که تمامی ادعاها از سوی منابع معتبر مورد تایید قرار گرفتهاند و از انتشار اطلاعات نادرست یا نظرات جانبدارانه پرهیز کنید. به منظور حفظ شفافیت، هرگونه تضاد منافع یا وابستگی احتمالی با برندهای ذکر شده در محتوا را به صراحت بیان کنید. گوگل بهطور فعال محتوای شما را بررسی میکند، تا از دقت و کیفیت آن اطمینان حاصل کند. لذا ضروری است محتوایی منحصر به فرد تولید کنید که ارزش افزودهای برای خوانندگان دارد. برای رعایت سئو محتوا و رسیدن به رتبههای بالای گوگل، باید محتوایتان شرایط زیر را داشته باشد. صفحات ممکن است به منظور ارائه اطلاعات، آموزش، فروش محصولات و خدمات، ابراز نظرات یا سرگرمی طراحی شوند.
صفحات مربوط به موضوعات YMYL به بیشترین بررسی برای رتبهبندی کیفیت صفحه نیاز دارند. در نتیجه سئوکاران برای رسیدن به رتبههای برتر جستجو در این سایتها ، باید تلاش بیشتری به خرج دهند. همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، واژه “YMYL” یا Y.M.Y.L در حوزه سئو به معنای “پول شما یا زندگی شما” است. این اصطلاح در آگوست 2018 زمانی که گوگل بهروزرسانی اصلی Medic را برای الگوریتم خودش معرفی کرد، مورد توجه قرار گرفت. عبارت مذکور برای تعیین صلاحیت صفحاتی طراحی شده است که برای ارائه اطلاعات مفید ایجاد شدهاند و کاربران روزانه به آنها دسترسی دارند. این مفهوم شامل اطلاعات و دادههایی است که حتی کوچکترین تغییری در زندگی فردی یا اجتماعی ایجاد میکنند.
برای آنکه بتوانید مطالب سایت خود را به محتواهای این صفحات نزدیکتر کنید، میتوانید منابعی که از آنها الهام گرفتهاید و اعتبار بالایی دارند را معرفی نمایید. به عنوان مثال اگر سری به سایت Healthline بزنید، با اینکه خود امروزه به عنوان یک سایت معتبر شناخته میشود، اما همواره در مطالب خود منبعها را ذکر میکند. جالب است بدانید که وبسایتهایی که مطالب حساسی به خصوص در بخش پزشکی ارائه میکنند، بخشی را به عنوان تایید محتوا توسط کارشناس دارند که معمولا در قسمت هدر یا انتهای نوشته نشانه گذاری میشود. در نتیجه این کار میتواند هم به گوگل و هم به مخاطب سایت شما اطمینان دهد که نوشته تایید شده است. از آنجایی که گوگل در تلاش برای درک بهتر هدف جستجوگر است، نادیده گرفتن رابطه بین محتوای YMYL و سئو غیرممکن می باشد. به هر حال، ارائه بهترین نتایج به کاربران برای یک سوال معین، جزء جدایی ناپذیر نحوه کار گوگل است.
با گسترش فضای مجازی و تکامل فناوری، دسترسی به اطلاعات معتبر و موثق بیش از پیش حائز اهمیت شده است. در این میان، موتورهای جستجو نقشی کلیدی در فراهم کردن دسترسی به اطلاعات با کیفیت برای کاربران ایفا میکنند. گوگل، به عنوان بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو در جهان، با بهکارگیری الگوریتمهای پیشرفته، تلاش میکند تا تجربهای دقیق و مفید را برای جستجوگران خود فراهم آورد. یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین الگوریتمهای بهکار رفته در این زمینه، الگوریتم YMYL (Your Money or Your Life) است. سئوی سایت های پزشکی به دلیل حساسیت موضوع و رقابت شدید، نسبت به سایر سایتها پیچیدهتر است.
تمرکز بر روی سیگنال EAT را میتوانیم اصلیترین هدف الگوریتم مدیک در نظر بگیریم. در این سیگنال، E معنای تخصص دارد؛ در واقع نشان میدهد که محتوای مورد نظر کاملا حرفهای، معتبر و تحقیق شده است. گوگل باید بداند که وب سایت مورد نظر توسط متخصصان یا پزشکان مدیریت یا پشتیبانی میشود. با کمک این فاکتور میتواند اجازه پیشرفت بیشتری به صفحات سایت مورد نظر بدهد. برای مشاهده تاثیر الگوریتم مدیک بر سئو سایت، باید از کلمات کلیدی هم به صورت اصولی استفاده کنید. کلمات کلیدی که در روند تولید محتوا انتخاب میکنید، باید مربوط به پزشکی و شاخههای مختلف سلامت باشند.
موج رادیکال با ارائه گزارشهای دقیق و شفاف، شما را از روند پیشرفت سئوی سایت خود آگاه کرده و به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمات را برای بهبود کسبوکارتان اتخاذ کنید. یکی از چالشهای خیلی مهمی که توی خدمات سئو سایتهای پزشکی باهاش مواجه میشید، اینه که سئوی پزشکی تحت سلطه چند تا برند خاصه! برای اینکه بتونید به این محدودیت غلبه کنید، اولین راهی که پیش روتون قرار داره، اینه که روی کلمات کلیدی که رقابت کمتری دارن تمرکز کنید. رسیدن به سه رتبه اول گوگل، توی این کلمات کلیدی اصلا کار سختی نیست و شما میتونید خیلی سریع این رتبهها رو به دست بیاورید. به عنوان مثال، در یک وبسایت مشاوره سلامت، هر مقاله نیازمند وجود یک بخش است که متخصص یا پزشک معتبری محتوای مورد نظر را ارزیابی کرده است. این بخش باید شامل اطلاعاتی در خصوص صلاحیتهای آن متخصص و همچنین پیوندی به بیوگرافی حرفهای وی باشد.
تمام سایتهای که به ارائه مطالب علمی اشتباه و غیرقابل اعتماد میپردازند، با کمک الگوریتم Medic به صورت کامل فیلتر شدند. همچنین مواردی که در فروش تجهیزات پزشکی فعالیت دارند هم در مرکز توجه الگوریتم مدیک قرار میگیرند. تمام سایتهای فروش محصولات سلامتی و پزشکی نیاز به تخصص تائید شده دارند؛ در غیر این صورت نمیتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. افراد بسیار زیادی به صورت روزانه موضوعات مختلفی را در زمینههای متفاوت در گوگل جستجو میکنند. تیم تولید محتوای ما، از توسعه استراتژی گرفته تا بهینه سازی مستمر محتوا را برای شما انجام می دهد. ما محتوای شما را بر اساس مخاطبان هدف تان اولویت بندی می کنیم تا مطمئن شویم که محتوای تولید شده با الگوریتم های موتور های جستجو مطابقت دارد.
تمامی محصولات تجاری مجموعه بصورت اورجینال از مراجع مربوطه خریداری شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. نوین وردپرس از سال 1393 در پی کسب یک رضایت همگانی ایجاد شده است... آپدیتهای جدید این الگوریتم بر روی انواع مختلف سایتها در حوزههای مختلف اثرگذار بوده و میتواند باعث کاهش رتبه آنها شود. هزینه سئو سایت شما به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله وضعیت فعلی سایت شما، عملکرد فنی سایت ، تجزیه و تحلیل سایت رقبا. با تیم پشتیبان مدیکال مارکتینگ نامبروان تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را با شما انجام دهند.
داده ها واضح است – اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، باید در بالای نتایج جستجو ظاهر شوید. مهم است که محتوایی را ارائه دهید که مستقیماً با نیازهای آنها مرتبط باشد. قبل از اینکه شروع به استفاده از سئو برای افزایش ترافیک کنید، تصمیم بگیرید که می خواهید چه کسی را به وب سایت خود نگاه کنید. این نوع بررسی در ابتدای کار به ما کمک میکند تشخیص دهیم کدام صفحات عملکرد خوبی داشتهاند و کدامیک ضعیف هستند. پس اگر به دنبال بهینه سازی سایت پزشکی خود هستید در این صفحه اختصاصی همراه من باشید. پیگیری شهرت آنلاین شما بدون استفاده از ابزارهای مانند Awario یا Google Alerts میتواند چالشبرانگیز باشد.
اگر میخواهید شبکه گستردهای ایجاد کنید، و ایده خوبی از آنچه یک علامت معمولاً نشان میدهد دارید، تمرکز روی کلمات مترادف نیز میتواند مفید باشد. شما میتوانید دقیقاً ردیابی کنید که چگونه تغییرات در وبسایت شما بیماران جدید بالقوه را به مطب شما میآورد و میتوانید از آن اطلاعات برای اطلاع از تغییرات بیشتر استفاده کنید. نظرات مشتریان سابق برای سئو عالی هستند، و داشتن بازخورد مشتری در وب سایت شما می تواند به مشتریان شما کمک کند تا نسبت به آنچه شما ارائه می دهید اطمینان داشته باشند. صفحات محتوای شما باید پر از اطلاعات با کیفیت بالا باشد که با کلمات کلیدی شما بهینه شده است. همهچیز بستگی به وبسایت فعلی شما و میزان و حجم استراتژیهایی که ما برای شما در نظر داریم دارد.
هر صفحهای که به وبسایت اضافه میکنید، باید یک هدف مشخص داشته باشد؛ در غیر این صورت، گوگل ممکن است آن را بیفایده تلقی کرده و به دلیل داشتن نیتهای بد، آن را جریمه کند. موضوعات بهداشتی شامل اطلاعاتی هستند که ممکن است بر سلامت جسمی، روانی و عاطفی افراد یا گروههایی از افراد تأثیر داشته باشند. این موضوعات، معمولاً توصیهها در زمینههای سلامتی، داروها، بیماریها، سلامت روان، تغذیه و سایر حوزههای مرتبط ارائه میکنند. بازخورد مثبت و انتقادات سازنده میتواند به بهبود محتوای شما کمک کند و گوگل نیز این فعالیتهای اجتماعی را به عنوان نشانهای از کیفیت محتوا در نظر میگیرد. اساس الگوریتم YMYL آن است که محتواهای حساس را در منابع معتبر پیشنهاد دهد.
استفاده از سرفصلها، استفاده از بولت برای مرتب کردن پاراگرافهای کوتاه و تصاویر مرتبط میتواند به بهبود تجربه کاربری کمک کند. اعتماد (Thrustworthiness)هیچ کسبوکاری نیست که با هدف جلب اعتماد کاربرانش در فضای آنلاین فعالیت نکند! به طور کلی گوگل با معرفی سه فاکتور بالا، یک نسخه عمومی برای فعالیت سایتها تعیین کرده است تا همه صفحات وب (حتی اگر جزو YMYL نباشند) این شاخصها را در نظر بگیرند. این را به خاطر بسپارید که اعتماد گوگل با جلب رضایت کاربران شکل میگیرد. با معرفی دقیق نویسندگان و اشتراکگذاری اطلاعات صحیح از آنها میتوانید اعتماد مخاطبان و گوگل را جلب کنید.
با بهینهسازی و سئو سایت پزشکی، می توانید به افراد بسیار بیشتری کمک کنید و همچنین بیماران بیشتری با نام و برند شما آشنا میشوند و از خدماتتان استفاده میکنند. خدمات سئو سایت پزشکی ما انحصاری، متمایز و بهینهشده فقط برای خدمات پزشکان است. اطلاعاتی که از آنها به دست میآورید بسیار ارزشمند و قابل اعتماد خواهد بود. اگر از افراد غیرمتخصص برای تولید محتوا استفاده کنید، ممکن است محتوایتان به اندازۀ کافی تخصصی نباشد. برای حفظ نقطه تعادلی محتوا، انجام تحقیقات کامل و جمع آوری دادهها از منابع معتبر بسیار مهم است. نظرات و تحقیقات مختلف متخصصان را مد نظر قرار دهید تا درک بهتری از موضوع به دست بیاورید.
گوگل که به عنوان صفحاتی که می توانند بر سلامت، شادی و ثبات مالی کاربران در آینده تأثیر بگذارند، دسته بندی می شود، صفحات پزشکی را با استانداردهای بالایی نگه می دارد. 3- انتظار خیلی مهمی که گوگل از شما داره، اینه که محتوای پزشکی که تولید میکنید، حتما توسط چند تا کارشناس پزشکی بررسی شده باشه و در واقع، اطلاعات تخصصی به مخاطب بدید. بیش از 8 ساله در زمینه سئو (SEO) با کسب و کارهای مختلفی کار میکنم و بهشون کمک میکنم از گوگل برای رشد وب سایتشون استفاده کنن. در عین حال که سئو سایت پزشکی میتواند ترافیک ثابتی به سایت شما هدایت کند، کمکم نامتان را سر زبانها میاندازد و به نوعی برایتان برندسازی و تبلیغ میکند. پیشنهاد میکنم با توجه به پیچیدگیها و چالشهای اختصاصی این حوزه، حتماً فرایند سئو سایت خود را به یک متخصص سئو بسپارید که با استراتژی سئو سایت های پزشکی آشنایی داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که محتوای ارائه شده از لحاظ ساختاری مناسب است، به راحتی قابل خواندن است و ارزش افزوده قابل توجهی برای کاربران فراهم میآورد.
YMYL از جمله قوانین سخت برای صفحات و سایتهایی است که ممکن است روی کیفیت زندگی یا وضعیت مالی کاربران اثر منفی بگذارند. گوگل با وجود YMYL نحوه رتبهبندی نتایج جستوجو را براساس سلامت و صحت محتوای سایتها و همچنین دقیق و معتبربودن اطلاعات ارزیابی میکند. YMYL یکی از اصول کلیدی سئو است که بهطور مستقیم با رفاه کاربران در ارتباط است. با درک صحیح این مفهوم و به کارگیری اصول E.A.T، میتوانید محتوایی تولید کنید که نهتنها رتبه بالایی در نتایج جستجو کسب کند، بلکه اعتماد کاربران را نیز جلب کند. به یاد داشته باشید که ارائه محتوای دقیق، معتبر و با کیفیت، کلید موفقیت در دنیای دیجیتال است.
چگونه میتوان محتوای YMYL را بهینه کرد؟برای بهینهسازی محتوای YMYL، باید به دقت اطلاعات ارائهشده، تخصص نویسندگان، منابع معتبر، و تعامل با سایر سایتهای معتبر توجه کرد. همچنین نمایش سوابق کاری نویسندگان و تأیید صحت محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است. چه صفحاتی در دستهبندی YMYL قرار میگیرند؟صفحاتی که شامل اطلاعات حساس درباره مسائل مالی، پزشکی، حقوقی، خبری و موضوعاتی از این دست هستند. بهطور مثال، سایتهای بانکی، پزشکی، یا صفحاتی که اطلاعاتی درباره سرمایهگذاری ارائه میدهند، از این دسته محسوب میشوند. از نظر گوگل، صفحات YMYL به بالاترین استاندارد یعنی تخصص، اقتدار و اعتماد نیاز دارند. این عناصر باید فوراً از بیوگرافی نویسنده و اطلاعات مالک وب سایت یا شرکت قابل مشاهده باشند.
از حق هم نگذریم در اکثر مواقع در سریعترین زمان ممکن به بهترین پاسخ خود میرسند. هر سوالی در زمینه پزشکی، سلامت، اقتصاد، سیاست، خبری، آموزشی و… بپرسید در کمترین زمان جوابها را مشاهده خواهید کرد. آیا این کار باعث عدم رضایت و تهدید زندگی آنها نمیشود؟ در این جور مواقع است که گوگل بشدت احساس خطر میکند. پس برای محافظت بیشتر از پول و زندگی کاربران الگوریتم YMYL را معرفی و پیاده سازی کرد. سئو سایت پزشکی یک استراتژی با هدف بهبود رتبه یک وب سایت پزشکی در موتورهای جستجو است. با انجام این کار، مشتریان بالقوه، می توانند شما را بسیار راحت تر پیدا کنند.
برای بررسی این موضوع از ابزار سرچ کنسول استفاده کنید و میزان نمایش و ورودی هر کلمه کلیدی را برای هدف صفحات مشخص کنید. همچنین بهتر است اطمینان حاصل کنید که محتوای ارائه شده بسته به نوع مخاطب دارای کلمات و اصطلاحات تخصصی یا ساده باشند. YMYL چه ارتباطی با الگوریتم E.A.T دارد؟E.A.T که مخفف Expertise (تخصص)، Authority (اعتبار) و Trustworthiness (اعتماد) است، الگوریتمی مکمل YMYL است. این دو با یکدیگر کار میکنند تا مطمئن شوند که محتوای ارائهشده هم از نظر کیفیت و هم از نظر تخصص قابلاعتماد است. گرفتن نام در وب سایت های معتبر یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای رتبه بندی محتوای YMYL انجام دهید. شرکت پارس اَوِستا، انتخابی ایده آل برای کسب و کارهایی است که میخواهند با اطمینان و به روز به دنیای دیجیتال وارد شوند.
هر وب سایتی که اطلاعات رویدادهای جاری رو ارائه بده، YMYL در نظر گرفته میشه. مقالات خبری در مورد موضوعاتی مثل سیاست، علم، تجارت یا فناوری تحت بررسی دقیقتری قرار میگیرند. دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو، موضوعات YMYL رو در بخش ۲.۳ فهرست میکنه. البته توجه داشته باشید که اینها فقط نکات کلی هستند، چون ممکنه صفحات دیگه ای هم توی این دسته قرار بگیرند. ارزیاب ها از قضاوت برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یه صفحه واجد شرایط YMYL هست یا خیر استفاده می کنند. برای اینکه به صورت دقیق بدانیم الگوریتم مدیک چیست و با کارایی آن بیشتر آشنا شویم، باید درباره هدف اصلی آن اطلاعات کاملی به دست آوریم.
هدف او از راه اندازی مجموعه موج رادیکال، کمک برای ایجاد تحول در جذب مشتری از طریق سایت است. خواه این توضیح مفصلی از خدمات شما باشد یا پست های وبلاگی که جست و جوی خاص آنها را هدف قرار می دهد، محتوای با کیفیت بالا پادشاهی برای کسب و کارهای مراقبت های بهداشتی است. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا دید عمل خود را افزایش دهند. محتوایی تولید کنید که دقیقاً همان چیزی را که کاربر در جستوجوی آن است، ارائه میدهد. مطمئن شوید که محتوای شما بهراحتی قابل پیمایش، خوانا و دارای ارزش قابل توجه است و تجربۀ کاربری را در اولویت قرار میدهد. روند سئو پزشکی با نیازسنجی پروژه و سپس ممیزی فنی و محتوایی سایت آغاز میشود.
رتبهبندی بالا در موتورهای جستجو و محتوای با کیفیت بالا میتواند در ایجاد اعتماد مشتری در کسبوکار شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در سئو فنی، ما اقداماتی تخصصی مانند راهاندازی سرچکنسول، افزایش سرعت وبسایت، اصلاح کدنویسیها و امنیت وبسایت در جهت بهبود تجربهٔ کاربر انجام میدهیم. یکی از راههای خیلی خفنی که میتونید ازش استفاده کنید تا مشتریای بیشتری رو به سمت سایت خودتون جذب کنید، اینه که مستندات NAP رو وارد سایت خودتون کنید. برای اینکه بتونید این کارو انجام بدید، یکی از چیزای مهمی که بهش نیاز دارید، اینه که اسم سایت شما توی سازمانها و وبسایتهای شخص ثالثی که وجود دارن بیاد. برای مثال، صفحهای که راهکارهایی برای سرمایهگذاری و بازنشستگی ارائه میدهد یا صفحهای که دربارۀ تشخیص و درمان بیماریها توضیح میدهد، ازجمله صفحات YMYL محسوب میشود.
الگوریتم مدیک، یک الگوی طبی بوده که در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. بر اساس دادهها و آمار، این الگوریتم بیشترین میزان اثرگذاری را بر روی سایتهای پزشکی و سلامتی گذاشته است. الگوریتم مدیک یکی از کاربردیترین سیستمهای گوگل بوده که برای اولین بار در سال 2018 با هدف بهبود نتایج جستوجوهای پزشکی ارائه شد. مدیک به گونهای تنظیم شده که به صورت اختصاصی بر روی صفحات پزشکی و مرتبط با بهداشت و درمان تمرکز داشته باشد. بسته به وضعیت فعلی سایت شما و رقابت در حوزه شما معمولا 4تا 6 ماه زمان لازم است تا نتایج سئو سایت خود را ببینید.
وقتی در نگارش خود مستقیماً به اصل موضوع پرداخته و مطالب را شفاف بیان کنید، خوانندگان بیشتر جذب محتوا شده و مدت بیشتری در سایت شما باقی خواهند ماند. لازم است توجه داشته باشید که موضوعات YMYL نیازمند دقت و اعتبار بالایی هستند. بنابراین، استفاده از دادههای معتبر و صریح در این صفحات، کمک شایانی به ایجاد اعتماد نسبت به محتوایتان میکند. EAT صرف نظر از حوزه فعالیتتان، روی سئو سایت اثر میگذارد، پس باید همیشه توجه به معیارهای آن، بخشی از استراتژی سئو سایت باشد. تخصص (Expertise)توجه به تخصص نویسنده سایت و کیفیت محتوای منتشرشده نشان میدهد که به چه میزان سایت شما به تولید محتوای تخصصی اهمیت میدهد. دسترسی به منابع معتبر علمی برای نگارش محتوا و ذکر آنها در محتوا میتواند ویژگی تخصصیبودن محتواها را ثابت کند.
از لحظه معرفی این الگورتیم تحول بسیار عظیمی در حوزه کاری تولید کنندگان محتوا و سئوکاران ایجاد شد. سئو پزشکی از تکنیک ها و استراتژی های خاصی استفاده می کند تا رتبه وب سایت شما را در نتایج موتور های جستجو بهبود دهد. خدمات سئو پزشکی ما شامل سئو روی صفحه، سئو محلی، سئو فنی، لینک سازی، تولید محتوا، شناسایی کلمات کلیدی هدفمند، بهینه سازی کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل وب سایت و ارائه گزارش های ماهانه و دوره ای است. بسیاری از مراجعان برای دریافت خدمات بهداشت و درمان، به دنبال مکانی در نزدیکی خودشان هستند. سئو محلی سایت پزشکی، با اقداماتی نظیر ثبت وبسایت شما در گوگلمپ و نظیر آن، این امکان را به مراجعانتان میدهد که با یک سرچ ساده شما را پیدا کنند و از خدمات شما استفاده کنند. در تیم سئوی تخصصی پزشکی مدیـــکال استراتـــژیست، شما یک کارشناس سئو، تولید محتوا و مدیر پروژه در اختیار دارید که در بهینهسازی سایتهای پزشکی استاداند.
بهترین راهکار برای معتبر شدن سایت YMYL نزد گوگل، سلب مسئولیت درباره محتوای ارائه شده است. این کار را میتوانید با قرار دادن منابع در انتهای مطلب، لینک دهی به سایت های معتبر یا بیان جمله سلب مسئولیت در ابتدا یا انتهای مطلب انجام دهید. تحقیق و جمعآوری اطلاعات مرتبط با خرید محصولات و خدمات، از اهمیت ویژهای برای گوگل برخوردار است. محتوای مربوط به خرید YMYL شامل کلیه وبسایتهایی میشود که امکان پذیرش پرداخت آنلاین را فراهم میکنند. به عنوان مثال، سازمانها و برندهایی مانند تارگت، آمازون و نایک در این دستهبندی قرار دارند.
این ابزارها کمکتان میکنند تا نظرات مشتریان، ارجاعات، مقالات خبری و سایر اطلاعات مربوط به برند خود را به راحتی رصد کنید. این فرآیند به شما کمک خواهد کرد تا در اسرع وقت هرگونه خطر احتمالی برای شهرت خود را شناسایی کرده و مدیریت کنید. همچنین اگر در عنوان صفحه از کلماتی مانند بهترین، بزرگترین، قدیمیترین و… استفاده میکنید، باید در محتوا دلیل خود را بیاورید و آن را اثبات کنید. به عبارتی باید به نحوی درون صفحه اطلاعات را قرار دهید که در حدواندازه ادعای عنوان باشد. گوگل برای اولین بار اعلام کرد که ارزیابی سایتهای YMYL روی طیف موضوعی انجام میشود. برای روشنشدن این عبارات جدید، گوگل جدولی را در فایل دستورالعملها ارائه کرده است و با مثال انواع موضوعات سایتهای YMYL مشخص کرده است.
https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/